Belastingzaken

Eens per jaar is het zo ver: de belastingaangifte moet worden ingediend. Het is vaak een heel karwei om alle gerelateerde aspecten mee te nemen in deze belastingaangifte. Voor bedrijven in het MKB is er bijvoorbeeld een winstvrijstelling geldig. Deze aftrekpost bedraagt twaalf procent van de winst, nadat de ondernemersaftrek van de winst is afgetrokken. Niet iedere ondernemer in het MKB is zich bewust van deze en soortgelijke aftrekposten. Administratiekantoor Terneuzen is gespecialiseerd in het belastingrecht en past voor u alle mogelijke aftrekposten toe. Hierdoor hoeft u dus niet meer aan de belastingdienst te betalen dan noodzakelijk.

Administratiekantoor Terneuzen kan voor uw bedrijf in het MKB diverse belastingzaken regelen. Zo kunt u ons inschakelen om uw periodieke aangiften voor de BTW te doen bij de belastingdienst. Ook kunnen wij voor u de loonbelasting, de inkomstenbelasting en de vennootschapsbelasting, tijdig en correct doorgeven aan de belastingdienst.

 Wanneer wij volledig inzicht hebben in uw administratie, kunnen wij nagaan welke aftrekposten er voor u van toepassing zijn en kunnen wij de belastingen voor u berekenen. U hoeft dus zelf verder helemaal geen actie meer te ondernemen. Administratiekantoor Terneuzen zorgt voor correcte uitvoering van uw volledige administratie, inclusief al uw belastingaangiften. U kunt zich dus volledig concentreren op uw bedrijfsactiviteiten.