Belastingzaken (Startende ondernemers)

De belastingdienst is een door velen gevreesde instantie. Zit de belastingaangifte eraan te komen dan zult u als MKB’er er voor moeten zorgen dat de aangifte bij de belastingdienst terecht komt en dat alles goed is ingevuld. Maar bij het doen van uw belastingaangifte komt nog veel meer kijken. U zult namelijk naast de periodieke BTW aangiften ook de loonbelasting, dividendbelasting en vennootschapsbelasting moeten aangeven. En daarnaast dient de belastingdienst ook de gegevens van de inkomstenbelasting en de premie van de volksverzekeringen van u te ontvangen.

Zoals u ziet, komt er veel kijken bij het doen van uw belastingaangifte. Het is dus van belang dat u de administratie van uw bedrijf op orde is, omdat het doen van de belastingaangifte anders een hele klus gaat worden. Administratiekantoor Terneuzen kan u helpen bij het doen van de aangifte bij de belastingdienst.

Wij kunnen voor u regelen dat de periodieke BTW aangiften worden ingevuld en opgestuurd naar de belastingdienst. En natuurlijk verzorgen wij ook de periodieke aangiften van de loonbelasting voor uw bedrijf in het MKB. Buiten dat kunt u Administratiekantoor Terneuzen ook inschakelen om uw inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, dividendbelasting en de premie voor de volksverzekeringen correct aan te geven bij de belastingdienst.

Door hulp te vragen bij het invullen van alle nodige papieren bespaart u uzelf een hoop tijd en ergernissen. De specialisten die werkzaam zijn bij Administratiekantoor Terneuzen vullen al uw belastingformulieren voor u in, waardoor u er zeker van bent dat u alles terugkrijgt waar u recht op heeft. Met hulp van ons hoeft u uzelf geen zorgen te maken over eventuele vervelende naheffingen, omdat wij op de hoogte zijn van de laatste veranderingen op belastinggebied.