Salarisadministratie

Voor startende ondernemers in het MKB kan het lastig zijn om de salarisadministratie correct bij te houden. Regelmatig veranderende wet- en regelgeving maakt een salarisadministratie ingewikkeld. Als u de loonadministratie overlaat aan Administratiekantoor Terneuzen, dan bent u verlost van deze administratieve last.

Ons kantoor verzorgt de salarisstroken voor uw personeel en berekent vervolgens de loonkosten voor u als werkgever. Verder zorgen we ervoor dat de loonbelastingaangifte correct en tijdig uitgevoerd wordt. Al uw medewerkers worden, indien van toepassing, door ons aangemeld bij het pensioenfonds. Wij kunnen u helpen om de juiste verzuimverzekering te kiezen en ervoor zorgen dat het ziekteverzuim van uw personeel correct wordt bijgehouden. Indien het CBS gegevens van u wilt hebben, kunnen wij deze informatie doorgeven.

Kies voor Administratiekantoor Terneuzen: wij hechten veel waarde aan kwaliteit, persoonlijk contact en een flexibele dienstverlening die bij u past!